+48 607 596 990

Najczęściej zadawane pytania – FAQ

  1. Gdzie się znajdujecie?
    Nasze siedziby mieszczą się w Łodzi przy ulicy Tuwima 22/26 lok. 511, w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Narutowicza 84 lok. 8 oraz w Zakopanem przy ulicy Nowatorska 19 lok. 9
  2. Czy mogę zaparkować tam swój samochód
    Oczywiście. W Piotrkowie Trybunalskim oaz w Zakopanem parking jest bezpłatny natomiast w Łodzi jest możliwość zaparkowania przy ulicy po uiszczeniu opłaty parkingowej
  3. W jakich godzinach i kiedy jesteście otwarci?
    Nasze serwisy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18 (Łódź), 10-18 (Piotrków Trybunalski) oraz 10-18 (Zakopane)
  4. Jak mogę przekazać urządzenie do naprawy?
    Każde urządzenie można przynieść do nas osobiście bądź wysłać kurierem na adres podany na dole strony
  5. Jak długo trwają naprawy?
    Naprawy takie jak wymiana baterii, wymiana wyświetlacza lub złącza ładowania trwają zazwyczaj kilka godzin więc telefon jest gotowy tego samego dnia. Bardziej skomplikowane naprawy tj. zalania, wymiany układów GPU, wymiany ekranów w iPad’ach trwają zwykle 2-3 dni.
  6. Co to jest regeneracja ekranu, ile kosztuje i trwa?
    Pod nazwą regeneracja ekranu kryje się wymiana szkła ekranu w pękniętym wyświetlaczu. Regeneracja ekranu jest tańsza niż wymiana na ekran oryginalny i trwa 1 dzień roboczy
  7. Czy używacie oryginalnych części?
    Używamy tylko i wyłącznie części oryginalnych
  8. Czy utracę dane w trakcie naprawy?
    W czasie naprawy żadne dane nie powinny zginąć z Państwa telefonu, komputera czy iPada jednakże zalecamy zrobienie kopii zapasowej przed wizytą w naszym serwisie.
  9. Czy dostanę gwarancję na wykonaną naprawę?
    Na wszystkie części oraz usługi udzielamy 3 miesiące gwarancji. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych i zalanych urządzeń.
  10. Jak zabezpieczyć wysyłane urządzenie?
    Spakować urządzenie w oryginalne pudełko. Jeżeli nie ma oryginalnego pudełka, najlepszym rozwiązaniem wtedy będzie zawinięcie urządzenia w folię bąbelkową i spakowanie do sztywnego pudełka wraz z opisem usterki.
  11. Jak długo trwa naprawa wysyłkowa urządzenia?
    Większość napraw wysyłkowych realizowane jest w ciągu 72h od momentu wysłania urządzenia. W przypadku opóźnienia zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub mailowo.
  12. Czy muszę podawać hasło do komputera, iPhona, iPada?
    Klient ma dwie opcje do wyboru: podanie hasła dostępu albo wyzerowanie urządzenia (w przypadku iPhone i iPad koniecznie jest wyłączenie blokady iCloud). W przeciwnym wypadku nie jesteśmy w stanie przeprowadzić diagnostyki po zakończonej naprawie.
  13. Kupiłem swój telefon w innym kraju. Czy też możecie go naprawić?
    Oczywiście. Kraj zakupu sprzętu nie ma dla nas znaczenia.
  14. Skąd mogę wziąć numer IMEI lub SN sprzętu?
    Numer IMEI lub Serial Number można odczytać w ustawieniach iPhona, iPada w zakładce Ogólne-> To urządzenie, bądź z tyłu urządzenia lub na tacce karty SIM (zależy od urządzenia). W komputerach Mac aby odczytać SN należy kliknąć w  -> Ten Mac, lub znaleźć pod spodem urządzenia.
  15. Czy serwis iCare realizuje programy naprawcze firmy Apple?
    Jako serwis nie realizujemy programów naprawczych jednakże po stwierdzeniu usterki i sprawdzeniu czy dany sprzęt nadaję się do programu naprawczego możemy go wysłać do serwisu w którym takie urządzenie zostanie naprawione bądź wymienione na nowe wolne od wad. Takie czynności przeprowadzamy również w przypadku posiadanej gwarancji.