Najczęściej zadawane pytania

  1. Nasze siedziby mieszczą się w Łodzi przy ulicy Tuwima 22/26 lok. 050, w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Narutowicza 84 lok. 8 oraz w Zakopanem przy ulicy Nowatorska 19 lok. 9

  2. Oczywiście. W Piotrkowie Trybunalskim oraz Zakopanem parking jest bezpłatny natomiast w Łodzi przy ul. Tuwima jest możliwość zaparkowania po uiszczeniu opłaty parkingowej.

  3. Nasze serwisy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 (Łódź Tuwima), 10-18 (Piotrków Trybunalski) oraz 10-18 (Zakopane).

  4. Każde urządzenie można przynieść do nas osobiście bądź wysłać kurierem na adres podany na dole strony

  5. Naprawy takie jak wymiana baterii, wymiana wyświetlacza lub złącza ładowania trwają zazwyczaj kilka godzin więc telefon jest gotowy tego samego dnia. Bardziej skomplikowane naprawy tj. zalania, wymiany układów GPU, wymiany ekranów w iPad’ach trwają zwykle 2-3 dni.

  6. Pod nazwą regeneracja ekranu kryje się wymiana szkła ekranu w pękniętym wyświetlaczu. Regeneracja ekranu jest tańsza niż wymiana na ekran oryginalny i trwa 1 dzień roboczy.

  7. Używamy tylko i wyłącznie części oryginalnych.

  8. W czasie naprawy żadne dane nie powinny zginąć z Państwa telefonu, komputera czy iPada jednakże zalecamy zrobienie kopii zapasowej przed wizytą w naszym serwisie.

  9. Na wszystkie części oraz usługi udzielamy 3 miesiące gwarancji. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych i zalanych urządzeń.

  10. Spakować urządzenie w oryginalne pudełko. Jeżeli nie ma oryginalnego pudełka, najlepszym rozwiązaniem wtedy będzie zawinięcie urządzenia w folię bąbelkową i spakowanie do sztywnego pudełka wraz z opisem usterki.

  11. Większość napraw wysyłkowych realizowane jest w ciągu 72h od momentu wysłania urządzenia. W przypadku opóźnienia zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub mailowo. (Uważasz, że potrzebujesz naprawy w naszym serwisie, ale mieszkasz poza Łodzią? Zamów kuriera, który odbierze od Ciebie urządzenie.)

  12. Klient ma dwie opcje do wyboru: podanie hasła dostępu albo wyzerowanie urządzenia (w przypadku iPhone i iPad koniecznie jest wyłączenie blokady iCloud). W przeciwnym wypadku nie jesteśmy w stanie przeprowadzić diagnostyki po zakończonej naprawie.

  13. Oczywiście. Kraj zakupu sprzętu nie ma dla nas znaczenia.

  14. Numer IMEI lub Serial Number można odczytać w ustawieniach iPhona, iPada w zakładce Ogólne-> To urządzenie, bądź z tyłu urządzenia lub na tacce karty SIM (zależy od urządzenia). W komputerach Mac aby odczytać SN należy kliknąć w  -> Ten Mac, lub znaleźć pod spodem urządzenia.

  15. Jako serwis nie realizujemy programów naprawczych jednakże po stwierdzeniu usterki i sprawdzeniu czy dany sprzęt nadaję się do programu naprawczego możemy go wysłać do serwisu w którym takie urządzenie zostanie naprawione bądź wymienione na nowe wolne od wad. Takie czynności przeprowadzamy również w przypadku posiadanej gwarancji.